16 Mart 2014 Pazar

İLGİ ÇEKİCİ BİR HİKAYE"KENNEDY'NİN BEYNİ"

Zaman zaman market alışverişleri sırasında indirimli kitap reyonlarını da ziyaret ediyor ve ilgimi çeken kitapları alıyorum. Bu kitabı da Kipa'dan 6,50TL'ye aldım.Aslında arka kapaktan konuyu okuyup adına da bakınca Kennedy suikasti ile ilgili bir polisiye roman olduğunu düşünmüştüm ama yanılmışım.Size şu kadarını söyleyebilirim ki konunun Kennedy ile hiç alakası yok ama çok daha ilginç.
Arkeolog Louise Cantor,oğlu Henrik'i evinde ölü olarak bulur ve polise haber verir. Kendisi olayın bir cinayet olduğunu düşünse de polis intihar olduğuna kanaat getirir ve dosyayı kapatır. Bu saatten sonra Louise acılı bir anne olduğu kadar oğluna inanan ve onun ölümünün cinayet olduğunu ispatlamaya çalışan cesur ve azimli bir kadındır da. Bulduğu ipuçları onu hem ülke ülke dolaştıracak hem de inanılmaz olaylara ve insanlara taşıyacaktır.



Kitabı okurken hızlı ilerleyen ve heyecan uyandıran aksiyon sahneleri yaşamıyorsunuz ama merak etmediğiniz bir an bile geçmiyor.Olaylar belli bir düzende yavaş yavaş akarken yine de merakla okumak gerçekten ilginçti.Sonuna kadar takip ettiren ve çözümü sonunda veren ,macera olup aynı anda sosyal de olabilen,dingin ama aynı oranda da merak uyandıran enteresan bir kitap.
Öylesine aldığım ve aldığıma pişman olmadığım kitaplardan.Araştırmayı sevenler kitabı okuduktan sonra konunun doğruluğu hakkında inceleme yapabilir.Zira ben bu konulara yabancı olmadığım için hikaye bana hiç de abartı gelmedi.

Yeni kitaplarda ve yeni yorumlarda buluşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder